Sivut

torstai 7. tammikuuta 2016

Hello

Vaihdoin hiukan otsikon fonttia ja tuloksena tämän kirjoituksen yläpuolella lukee nyt 'kello tai 'hella'. Tarkoituksena kuitenkin oli tervehtiä näin pitkästä aikaa :D Joulu tuli ja meni yllättävän nopeasti ja loma hujahti aivan silmänräpäyksessä ohi! Sitä viettelin varsin simsittömissä merkeissä - ainakin perinteisen pelaamisen suhteen. Olen nimittäin aloitellut pientä projektia. Kaikki alkoi siitä, kun eräänä marraskuisena iltana päätin, että haluan aloittaa jonkin haasteen pitkästä aikaa. Onhan tuo legacy toki tuossa vierellä pyörinyt (pitäisi muuten postailla uusia kuvia!!), mutta toivoin jotain sellaista todellista haastetta. Joten syöksyinpäs googlen ihmeelliseen maailmaan.
Pläräilin läpi kaiken näköisiä selviytymishaasteita ja yksi olikin ylitse muiden. Se oli kuitenkin tehty vuosia sitten, joten se ei kattanut koko lisäosarivistöäni. Sinä pimeänä iltana jossain masokismihuuruissa (lopputuloksesta päätellen) naputin luonnoksiin todella ärsyttävän, rasittavan, ennen kaikkea pitkän, puuduttavan ja sääntöjä pursuilevan haasteen! Eikö ole ihanaa, kun joku päättää koko pelin kulun puolestasi!! o_o
Toisin sanoen siis haaste on pientä hienosäätöä vaille valmis, mutta kun tällainen perfektionisti olen, ei tämä tietenkään riittänyt. Halusin myös oman maailman. Kun mikään ei vain ollut juuri sellainen kuin halusin. Maailma on melko hyvässä vaiheessa! Oon tällä hetkellä rakentamassa taloja ja yhteisötontteja. Tässäpä muutamia otoksia:






Mun maailma on tuollainen aika metsäinen ja hiukkasen vuoristoinen. Rakennuksista tulee puisia/kivisiä lämpimiä pikkumökkejä (eli just mun tyylisiä)! Tällainen pieni projekti mulla on ollut käynnissä taustalla. Oon saanut aika paljon aikaa uppoomaan tähän, mutta en halua jälkeenpäin miettiä, että voi kun olisin tehnyt sen ja sen kunnolla. Joten pieni hetki vielä, niin pääsee pelailemaan uutta haastetta upouuteen maailmaan!

6 kommenttia:

  1. Ooooh my, oma maailma O.O Siinäpä sulle hommaa. Ja vautsi, tuo maailma näyttää tosi kivalta! :D Itsekkin oon joskus CAWia räplännyt, mutta se oli ihan kamalaa soheltamista kun en ymmärtänyt puoliakaan - äitini ystävä tulosti ohjeetkin CAWin käyttöön, kun meillä ei tulostinta ollut :D Räpläsin ja yritin n. kaksi kuukautta sen kanssa, mutta en saanut maailmaan koskaan yhtään tonttia tai tienpätkää laitettua, joten luovutin :D

    Mä en yleensä tykkää lukea kauheasti haasteita, mutta ehkä tää haaste voisikin olla ihan hyvä - sulla kun on yleensäkin niin kivoja kuvia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mulla myös meni tooosi kauan ihan vaan opetella käyttämään CAWia mistään rakentamisesta puhumattakaan :D Harmi ettet tykkää haasteista, tosin eihän sitä vielä voi etukäteen tietää minkälaisia postauksia saan aiheesta aikaan! :)

      Poista
  2. Voihan video! Mä eksyin sun blogiin jotain ihmeen bittiavaruuden kautta ja tää vaikuttaa ihanalta :3 Uu toi maailma näyttää rauhalliselta ja saat varmasti rakennettua jotain ybercoolia! Sait itsellesi uuden lukijan, woo! Niin joo ja multakin löytyy blogi, joka löytyy nimeä klikkaamalla tälleen btw :'D

    VastaaPoista
  3. Oooh sulla on ihana blogi! kaikki kuvat on sellasia lämpimiä ja rauhallisia, ja koko blogi on niin... tunnelmallinen :3 Jään seurailemaan ^^

    VastaaPoista

A penny for your thoughts